Alogia – live in Hard Place 22.VII. 2014. (review)

Nevjerojatno, ali stvarno je nevjerojatno koliko je malo potrebno da 6 iskrenih glazbenika napravi u iskrenom klubu iskrenu svirku i ostavi iskrene fanove u stanju iskrenog zanosa!!!

20140723_010637 (1)
Alogia and fans (photo: Tihomir Koren)

Hard Place, svojevrsna Meka hard rocka, rocka i metala u Hrvatskoj, sinoć je ugostio jedan od najboljih i najpostojanijih bandova u regiji – fenomenalnu Alogiu, čiji se članovi nisu libili jedne jedine sekunde ponuditi ništa manje nego fenomenalan koncert i gotovo zaboravljeno iskustvo nezaboravne klupske svirke. Pred stabilnim brojem vjernih fanova (a sumnjam da je koncertu prisustvovao itko tko nije barem osrednji poznavaoc Alogie i njihova opusa), band je pokazao sve svoje kvalitete. Nevjerojatna sinergija, potpuna predanost onome što rade i karizmatičnost banda, tri su značajke koje bi najbolje opisale jučerašnji koncert od prve do zadnje sekunde.

20140722_235933 (1)
from L to R: Jan Sohr (Vision Rock Metal), Miroslav Branković (Alogia), Dalibor Mladenović (Vision Rock Metal) (photo: Tihomir Koren)

Set prožet kombinacijom autorskih stvari i obrada, kroz sat i nešto vremena promotivne svirke, autoru ovih redaka umalo je nekoliko puta izmamio suzu na lice. Klasici “Kao Snegovi”, “Novi Dan”, “Sećanje na slike iz sna”, “Zar Sunce već zalazi?” (prepjev “Roll The Fire” od Conception-a), “What A Feeling” cover, “Metarmofoza pt.1″, ispremješani sa glazbenim adutima sa posljednja dva albuma “Priče O Snovima” i “Elegia Balcanica” te obradama klasika Bon Jovia, Whitesnake-a i Iron Maidena (rado bi tu ubrojio i obradu Death-a, ako računamo samo uvodni riff na gitari :) ), prikazali su Alogiu u punom svjetlu, kao tim kreativnih iskusnih profesionalaca koji su davno prevazišli granice malenog banda i postali svojevrsna glazbena mašinerija (koja bi da je nastala bilo gdje drugdje u svijetu a ne u balkanskom “Buretu Baruta”, zasigurno doživjela 100 puta veći uspjeh), no (bitno je napomenuti) gdje se svaki član zasebno istiće kao nezaobilazna individua; kako stvaralaštvom, tako i karizmom. Jednom rječju – to je Alogia!

20140722_234634 (1)
from L to R: unknown foreign fan, Srdjan Branković (Alogia), Dalibor Mladenović (Vision Rock Metal)(photo: Tihomir Koren)