Amberian Dawn – Take A Chance – A Metal Tribute To Abba (review)

Stvaralaštvo Amberian Dawn-a prvo moramo podijeliti u tri faze da bi razumjeli “preobražaj” banda i odlazak na put potpune komercijalizacije zvuka. Prva faza sympho metala sa opernim i operetnim vokalima, sopranom koji je uz glazbenu izvedbu nametao i proširivao trendove kasnih 90-ih i ranih 2000-ih godina, u drugoj polovici 2000-ih počinje sa novom vokalisticom težiti umjerenijem izričaju tako da oštre simfo operne karakteristike polagano počinje zamjenjivati sympho pop metal sa jakom bazom u 80-im godinama i inspiracijama poput Mike Oldfielda i Alana Parsonsa.

Infernal Tenebra – Origins Of Hate (review)

Dugo očekivani album istarskih majstora death metala, nakon višegodišnjeg iščekivanja domaćih i svjetskih fanova, ugledao je svjetlo dana. U odnosu na prethodnika “As Nations Fall” koji je poharao svjetsku death metal scenu preko Massacre Recordsa, pod produkcijskom palicom legendarnog Jensa Bogrena i pokupio izvrsne ocjene u prestižnim svjetskim metal magazinima te im osigurao odličan koncertni rejting po velikim festivalima i turnejama sa velikim imenima,

Dream Theater – A View From The Top Of The World (review)

Već duuugo duuugo godina, duboko sam uvjeren da su Dream Theater vanzemaljci koji nas lagano podjebavaju i poigravaju se nama i našom percepcijom 🙂 Malo je govoriti o Dream Theateru kao o bandu, ili kao o instituciji; DT su cijeli glazbeni smjer, cijela scena koja kao da u sebi okuplja 1000 i jednog profesionalnog muzičara iz svih područja glazbe,

Hail Spirit Noir – Mannequins (review)

Peti po redu studijski album ovih Grka donosi još jednu u nizu nevjerojatnih stilskih promjena, ovoga puta definitivno najnevjerojatniju. Stilska tranformacija, izvedena sa takvom lakoćom, kakva bi uspjela malo kojem bandu, samo jer pokazatelj visokog stupnja glazbene inteligencije i visokog talenta koje Hail Spirit Noir posjeduje. Od black metala, post black metala, psihodeličnog i progresivnog rocka,

Helloween – Helloween (review)

Veliki povratak nakon 6 godina od zadnjeg ostvarenja, istovjetnog naziva kao EP prvijenac snimljen prije ravnih 35 godina, davne 1985-te godine, jasno govore ne samo da su ovi njemački velikani, veterani i predvodnici power metala uzeli malo dužu studijsku pauzu, nego i okrunili novi album znamenitim nazivom koji je i označio njihovu cjelokupnu karijeru (vjerojatno na veliku radost izdavača Nuclear Blast-a,

Ninkharsag – The Dread March of Solemn Gods (review)

Engleski majstori mistično furioznog zvuka, pod snažnim utjecajima Meryful Fate-a, Bathory-a i Metallice te direktnim utjecajima skandinavskih black metal giganta kao što su Emperor, Dissection, Mayhem, Naglfar, Sacrillege, Dark Funeral, Unlord, Withered Beauty, na metal tržište uspješno izbacuju dugoočekivani album nakon debuta “The Blood of Celestial Kings” (2015). Sumerska mitologija, vječito preispitivanje mitoloških i religijskih aspekata,

Thy Catafalque – Geometria (2018) review

Tandemski band koji nakon 2011. postaje one man band (sa pridruženim gostima) od samih početaka “dičio” se unikatnim stilom i univerzalnim pristupom, kakvog se krajem 90-ih ne bi postidjeli ni Dunkelgrafen, Thy Primordial, rani Arcturus i GodKiller te mnoštvo imena doslovno porazbacanih po rubnim dijelovima metala, između avantgarde, klasike, brutalnosti, psihodelije, undergrounda i kultnosti.

Spock`s Beard – Noise Floor (2018) review

Nakon genijalnog “The Oblivion Particle” albuma, logično je bilo za pretpostaviti da će Spock`s Beard teško ostvariti nasljeđe prethodnika, no malo tko je mogao očekivati i ne tako lagani zaokret unutar stila, pa je ovo prvi album u SB opusu koji više no ikada koketira sa ostavštinom neo prog rocka.

Bednja – Doline Su Ostale Iza Nas (review)

Sjecate li se one legendarne scene iz Blade Runnera (prvog, zadnjeg, jedinog i originalnog), kada doktor Tyrell govori Batty-u: “svijeća koja dva puta brže tinja, dva puta brže i dogori”? E vidite, ovo se u načelu odnosi na sve, osim na Bednju (i to iz jednostavnog razloga, što nakon 33 minute brzogorećeg materijala, album pustite ponovno) 🙂

Older entries