Ninkharsag – The Dread March of Solemn Gods (review)

Engleski majstori mistično furioznog zvuka, pod snažnim utjecajima Meryful Fate-a, Bathory-a i Metallice te direktnim utjecajima skandinavskih black metal giganta kao što su Emperor, Dissection, Mayhem, Naglfar, Sacrillege, Dark Funeral, Unlord, Withered Beauty, na metal tržište uspješno izbacuju dugoočekivani album nakon debuta “The Blood of Celestial Kings” (2015). Sumerska mitologija, vječito preispitivanje mitoloških i religijskih aspekata, nevjerojatna doza epike i ambijentalnih momenata pomiješanih sa furioznom black metal pozadinom, cijelom albumu daju jednu posebnu notu; a to je onaj prepoznatljiv pristup 90-ih godina, kada se black metal razvijao iz glazbene maternice i stasao iz povoja metalnog undergrounda da bi kroz godine stasao do jednog od integriranijih glazbenih podpravaca sa tendencijom da jednog dana postane zaseban glazbeni pravac (po mom mišljenju, black metal je to i postao ! ). Koncertno djelovanje kao predgrupa velikim imenima britanske scene poput Bal-Sagoth, Shining, Dark Fortress, Inquisition i Winterfylleth, svirka na Incineration Festu u Londonu i nekoliko manjih festivala širom Ujedinjenog Kraljevstva, omogučio im je prestiž i primat pod nebom britanskog metal undergrounda. Nakon debuta i dva 7 inčna vinyl singla ‘The Essential Salts of Human Dust’ za Ulthar Records i ‘Discipline Through Black Sorcery’ , snimanje novog albuma obavljeno je u Foel Studios pod snimateljskom palicom Chrisa Fieldinga (Conan, Winterfylleth, Primordial). Ugovor sa Vendetta Records dokazuje postojanost banda i otvorena vrata prema svjetloj budućnosti (ili tamnoj, kako se uzme 🙂 sa stajališta black metala 🙂 ) i očekivanje još mnogih izvrsnih albuma od strane fanova (čiji broj uključuje i potpisnika ovih redaka!). Obavezno nabaviti i ne propustiti!